1. Log in met je inloggegevens en ga in de Mijn Heutink omgeving naar jouw Bestellijsten.
2. Klik op "Nieuwe bestellijst aanmaken" en geef deze een naam.
3. Klik op "Bestellijst aanmaken".
4. Vervolgens zie je de nieuw aangemaakte bestellijst staan in het overzicht onder Bestellijsten.
Ja, dat kan. Je kunt de bestellijsten die je wilt versturen eenvoudig aanvinken en tegelijk bestellen via mijn bestellijsten in de Mijn Heutink omgeving.
Om autorisatie in te stellen, moet je ingelogd zijn. Het instellen van autorisatoren voor jouw organisatie is mogelijk via Instellingen > Organisatie > Autorisatie-instellingen. Hier kun je per gebruiker aangeven of je een bestelling wilt (laten) autoriseren zodra het totaalbedrag van deze bestelling boven een bepaald bedrag komt. Om hiervan gebruik te kunnen maken kun je onder Autorisatie-instellingen > Autorisatoren eenmalig de contactpersonen die autorisaties mogen verlenen en de daarbij behorende bedragen ingeven. Klik vervolgens op opslaan.
Stap 1
Wil je gebruik maken van de autorisatie-optie? Stel dan eenmalig minimaal één gebruiker in als hoofdautorisator. Hij of zij ontvangt per mail vervolgens alle autorisatieverzoeken van gekoppelde gebruikers die boven hun bestellimiet willen bestellen.
Stap 2
Je kunt meerdere personen registreren als autorisator. Per persoon kun je vervolgens aangeven voor welke bedragen hij of zijn mag autoriseren. Alle bestellingen die boven de door jou ingestelde autorisatielimiet komen verzenden we naar de hoofdautorisator.
Voorbeeld:
Wanneer je bijvoorbeeld Gebruiker A laat autoriseren tot een bedrag van 1000 euro, dan zullen alle autorisatieverzoeken tot 1000 euro bij Gebruiker A uitkomen. Autorisatieverzoeken boven de 1000 euro zullen bij de hoofdautorisator uitkomen. Wanneer je naast Gebruiker A (met een autorisatiebedrag van 1000 euro) ook nog Gebruiker B laat autoriseren tot een bedrag van 2500 euro, dan zullen alle autorisatieverzoeken tussen de 1000,01 en 2500 euro bij Gebruiker B uitkomen. De autorisatieverzoeken tot en met 1000 euro zullen echter bij Gebruiker A blijven uitkomen. Alle autorisatieverzoeken boven de 2500 euro zullen bij de hoofdautorisator uitkomen.
Je kunt per gebruiker een bestellimiet invoeren. Bestellingen die daarbuiten vallen worden automatisch ter autorisatie aangeboden aan één van de door jou geregistreerde autorisatoren.
Let op!
Een bestellimiet van € 0,- betekent dat er geen bestellimiet is en er dus geen bestelling ter autorisatie wordt aangeboden.
Zodra het totaalbedrag van een bestelling boven de bestellimiet komt, gaat de bestelling ter autorisatie naar de autorisatoren die onder ”Autorisatie” staan ingesteld. Wanneer je een bestelling plaatst waarvan het totaalbedrag lager is dan jouw bestellimiet, wordt de bestelling gewoon bij Heutink geplaatst. Indien de bestellimiet van een gebruiker op ‘1’ staat, dien je alle bestellingen ter autorisatie in te dienen.
Je bent dan niet de autorisator voor jouw organisatie, maar hebt wel de mogelijkheid een voorbereide bestelling in te dienen ter goedkeuring (autorisatie) door de autorisator van jouw organisatie. Tijdens het indienen van de bestelling kun je zien wie jouw bestelling goed moet keuren. Bovendien ontvangt hij/zij een e-mail met het verzoek om deze bestelling te beoordelen. Is je bestelling goed- of afgekeurd? Dan ontvang je automatisch een e-mail van ons.
De Mijn Heutink omgeving biedt geavanceerde mogelijkheden voor het instellen van autorisatie van bestellingen. Neem voor uitleg over het juist instellen van autorisatie voor jouw organisatie contact op met onze klantenservice.
Al jouw openstaande en verzonden bestellingen vind je terug in de Mijn Heutink omgeving onder Bestellingen > Bestelhistorie / Laatste bestellingen. Je moet hiervoor wel ingelogd zijn.
Wij proberen bestellingen zo snel mogelijk te versturen. De kans is groot dat een bestelling al in behandeling is. Maar je mag altijd even contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.
Dit hangt af van de status. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Wij werken elke dag hard aan het optimaliseren van ons assortiment. Daarbij proberen we onze producten zo makkelijk mogelijk vindbaar te maken. Maar natuurlijk kan het voorkomen dat een artikel wat lastiger gevonden wordt. Weet je het artikelnummer nog wel? Voer deze dan in de zoekbalk boven in beeld.
Indien je het artikel niet kan vinden, neem dan even contact met ons op. Dan helpen we je graag bij het vinden van het artikel.
Heb je een inhoudelijke vraag over een artikel of product op onze website, dan beantwoorden wij deze graag voor je. Bij Heutink werken veel specialisten, het kan daarom even duren voordat wij de juiste specialist voor jouw vraag hebben gevonden. Natuurlijk kun je altijd contact opnemen met je vaste Heutink-adviseur. Voor dringende vragen raden wij aan om onze klantenservice telefonisch te benaderen.
Meestal verwerken wij bestellingen heel snel en ontvang je direct na jouw bestelling een bevestiging van ons op het door jou opgegeven emailadres. Heb je deze email nog niet ontvangen?
Bieden bovenstaande oplossingen geen uitkomst, neem dan contact op met onze klantenservice.
Terug naar het overzicht.