service en support

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of wil je informatie? We helpen je graag verder. Op deze pagina vind je alle informatie over bestellen en betalen, leveren en retourneren, veelgestelde vragen en contactmogelijkheden.

Bereikbaar via WhatsApp
Wij vinden het belangrijk dat je bij vragen, snel, effectief en persoonlijk wordt geholpen.
Daarom kun je vanaf heden ook met ons in contant komen via WhatsApp.
Scan de code met je mobiele telefoon of gebruik WhatsApp Web. Gebruik je je mobiel, klik dan op de QR-code.
We reageren zo snel mogelijk op je vraag. Op maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 17.30 en vrijdag 08.00 en 16.30 reageren we uiterlijk binnen 4 uur. Buiten openingstijden reageren we de eerstvolgende werkdag.

Welkom op de nieuwe website!

Alles staat voor je klaar om aan de slag te gaan op de nieuwe omgeving. Lees hieronder de praktische tips voor een vliegende start.

Nieuw hier? Zo log je de 1e keer in

Dit is er alvast voor je overgezet naar de nieuwe shop

Wist je dat...

Deel jouw ervaring met de nieuwe website

Meest bekeken

Hoe maak ik een bestellijst aan?

Ik heb geen inloggegevens ontvangen van de webinar waar ik me voor aangemeld heb. Wat nu?

Hoe kan ik het e-mailadres waarmee ik inlog aanpassen?

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, of ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

Kan ik ook als particulier bij Heutink bestellen?

Staat je vraag of antwoord hier niet tussen?

Laat ons je helpen, dat doen we graag.