Wat ga je doen
Als operationeel inkoper speel je een belangrijke rol in ons inkoopproces en om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Je werkt nauw samen met voorraadbeheer, want zij plaatsen de inkooporders. Jij zorgt ervoor dat alle administratie aspecten rondom de bestelling nauwkeurig worden bijgehouden en dat de juiste producten op het juiste moment beschikbaar zijn.
Daarnaast heb je dagelijks contact met verschillende leveranciers, waarbij je ook de leveranciersdossiers bijhoudt voor een goed overzicht. Zo worden alle afspraken nauwkeurig gecontroleerd en opgevolgd. Je bewaakt de levertijden en zorgt ervoor dat de leverperformance wordt gewaarborgd, zodat onze voorraad altijd up-to-date is. Naast operationele taken, ben je ook het aanspreekpunt voor vragen over leveringen en bestellingen. Tot slot vergader je wekelijks met collega inkopers om de voortgang te bespreken en eventuele problemen op te lossen.
Even checken….
Herken jij jezelf helemaal in bovenstaande tekst? Kun jij daarnaast de volgende punten afvinken?
Dan gaan we de goede kant op! Lees snel verder om te zien wat je van Heutink mag verwachten.
Wat bieden we
Stuur je motivatie en CV naar hr@heutink.nl.
Bel of mail dan naar Bram Rozendom (Hoofd inkoop) T: 0623857835
Neem contact op