Vacature Facilitair Coördinator

32-38 uur per week

faciliair coordinator

Ben jij die facilitaire duizendpoot, met een passie voor dienstverlening?

Zorg jij er graag voor dat alles veilig is, functioneel is, er netjes uitziet en goed werkt in de panden (Nijverdal en Rijssen), zodat je collega’s er goed, prettig en veilig kunnen werken en de bezoekers een mooie ervaring hebben?
Ben jij proactief, kun je goed overzicht houden, zie jij een probleem als een uitdaging en zet je de vraag van de in- en externe klanten centraal? Solliciteer dan op Facilitair Coördinator.
Bekijk vacature

Dit ga je doen

  • Als Coördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, leveranciers, uitbestede diensten (beveiliging, schoonmaak) en derden. Samen met je collega’s en derden, zorg je ervoor dat storingen worden verholpen, reparaties worden uitgevoerd en houd je toezicht op de uitvoering en veiligheid.
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het contractbeheer en ben je aanspreekpunt voor alle onderhoudscontracten (> 40 leveranciers)
  • Verantwoordelijk voor jaarafspraken/tenders/leveranciersvergelijk.
  • Verantwoordelijk voor het tijdig laten uitvoeren van keuringen (installaties, stellingen etc.)
  • Beheren contract schoonmaak & aansturen schoonmaak
  • Aansturen schoonmaaksters en facilitair medewerkers intern (4 personen)
  • Beheer van facilitair wagenpark
  • Inkoop verpakkingsmateriaal intern gebruik
  • Inkoop energie Heutink Groep
  • Samen met de BHV organisatie verantwoordelijk voor het veiligheidsbeleid binnen Heutink (Nijverdal en Rijssen)
  • Ondersteunen en aansturen van preventiemedewerkers.

In deze functie rapporteer je aan het hoofd inkoop.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde HBO opleiding (Facility Management of soortgelijk).
  • 2 à 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Klantgerichtheid en commercieel sterk.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk.
  • Technisch inzicht.
  • Je bent creatief, ondernemend, proactief en initiatiefrijk.
  • Resultaatgericht: Je weet altijd het beste resultaat voor de interne klant en voor Heutink te bereiken.
  • Organisatorisch sterk: Je bent goed in plannen, regelen, communiceren en werkt effectief.
  • Betrokkenheid: Je bent energiek, enthousiast, positief aanwezig, volhardend en het hebt de moed om lastige situaties aan te pakken.

Wat bieden we

Een warm welkom in een echt familiebedrijf met meer dan 110 jaar ervaring. En een uitdagende functie in een dynamische ontwikkelomgeving bij een organisatie met bestaansrecht. We bieden je een veelzijdige functie binnen een ambitieuze en collegiale werkomgeving met veel vrijheid voor initiatieven. Daarnaast bieden we een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Diversiteit & Inclusie
Heutink acht een werkomgeving waarin iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt van groot belang. Een werkomgeving waarin aandacht is voor individuele kwaliteit en waar ontwikkelmogelijkheden voorop staan. Samen streven we naar een inclusieve cultuur waarin we verschillen omarmen. We nodigen dan ook graag kandidaten uit die door hun achtergrond en ervaring hieraan een bijdrage willen leveren.

 

Kennismaken of meer weten?

Neem voor functie-inhoudelijke vragen contact op met Bram Rozendom. Hij legt je graag uit wat de functie in de praktijk inhoudt. Tel: 0623857835.

solliciteren

Solliciteren of meer weten?

Worden we blij van!

Stuur je motivatie en CV naar hr@heutink.nl.

Heb je vragen?

Neem voor functie-inhoudelijke vragen contact op met Bram Rozendom. Hij legt je graag uit wat de functie in de praktijk inhoudt. Tel: 0623857835.

Neem contact op