Wat ga je doen?
Je gaat onze afdeling verkoop binnendienst ondersteunen in de drukste tijd van het jaar. Je gaat onder andere de volgende taken uitvoeren:
- Het aannemen en verwerken van inkomende klantvragen via e-mail.
- Het verwerken van orders in ons systeem en zorgen voor een correcte opvolging.
- Het onderhouden van klantrelaties en het opvolgen van lopende offertes.
- Het ondersteunen van de medewerkers verkoop binnendienst en de adviseurs in hun werkzaamheden.
Wat vragen wij?
- Je bent communicatief sterk en kunt goed luisteren.
- Je werkt nauwkeurig en bent administratief sterk.
- Je hebt ervaring met Microsoft Office, vooral Excel en Outlook.
- Je bent in augustus, september en oktober minimaal 4 dagen per week beschikbaar
Wat bieden wij?
- Een leuke en leerzame werkplek in een gezellig team
- Flexibele werktijden
- Iedere dag kun je genieten van een heerlijke lunch in ons eigen bedrijfsrestaurant en buiten werktijd heb je de mogelijkheid om te sporten in onze fitnessruimte.