MOO wordt steeds Mooier!

Geschreven op dinsdag 2 april 2019

 

 

Het kan je bijna niet ontgaan zijn: MOO wordt steeds Mooier. Er worden continu nieuwe features gecreëerd om jouw centrale startplatform nóg beter te maken, zeker ook in onderwijsinhoudelijk opzicht. Tijd voor een update!

 

Iedereen z'n eigen thema in MOO

Elke gebruiker kan nu zelf bepalen hoe zijn of haar MOO omgeving eruit ziet. Via de knop in het hamburgermenu kun je jouw thema ‘Personaliseren’ door bijvoorbeeld een andere achtergrond en / of kleurstelling te kiezen. De leerlingen kunnen onder andere kiezen uit een jungle, een onderzeewereld of een eiland vol met dieren.

 

Meer informatie over MOO personaliseren?
Klik hier.

 

 

 

MOO Portfolio

 MOO Portfolio is een digitaal portfolio. Met deze optionele module
 kun je eenvoudig:

  • Tekst, foto's of video's toevoegen
  • Opdrachten toekennen
  • Feedback geven
  • En nog veel meer!


 > Klik hier voor meer informatie over MOO Portfolio
 > Bekijk hier de video over het gebruik van deze module



MOO Schermbewaking

MOO Schermbewaking is het ideale instrument voor Classroom Management. Met deze optionele module kun je als leerkracht onder meer:

  • Meekijken op de schermen van de leerlingen
  • Leerlingen individueel helpen tijdens de les
  • Tijdelijk de toegang tot internet blokkeren

MOO Schermbewaking is beschikbaar voor zowel Chromebooks als Windows devices.

"Ideaal, zeker met al die mobiele devices in de klas"

> Meer informatie
> Vraag een proefperiode van 90 dagen aan


 

 



Flash nieuws

Na 31 december 2020 is Adobe Flash Player verleden tijd. De ondersteuning van de veelgebruikte plugin is tegen die tijd wereldwijd stopgezet in alle browsers. De uitgevers zijn druk bezig met het omzetten naar de nieuwe standaard, HTML5.  Tot deze einddatum zorgt Heutink ICT ervoor dat al je Flash-software blijft daaien op de werkplekken die bij Heutink ICT in het beheer zitten.

  > Meer informatie

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------