Cubetto | Primo 22887

Onze excuses, dit product is niet meer leverbaar.
Wellicht hebben we een vergelijkbaar product in onze webshop.
Bekijk hier meer artikelen uit dezelfde categorie.
Algemeen

Leer peuters de eerste stappen van coderen dankzij Cubetto. Deze vriendelijke houten robot maakt spelenderwijs leren programmeren mogelijk voor kinderen vanaf 3 jaar oud. Door de kleurrijke blokken in het speelbord te plaatsen laat je de Cubetto de door jou bepaalde route rijden. De robot wordt geprogrammeerd door te spelen met kleurrijke delen, en niet digitaal via de computer. Er worden geen letters gebruikt dus iedereen kan meedoen zonder te hoeven lezen.

Tip! De Cubetto kan ook heel goed gebruikt worden op de Bee-Bot matten (022.802 en 022.821).

Inhoud:

  • 1x Cubetto
  • 1x Speelbord 
  • 1x Set van 16 blokjes (vooruit, links, rechts, function) 
  • 1x Cubetto wereld kaart (speelmat)
  • 1x Verhaalboekje
  • 1x Handleiding 
 

 

 

Kennis & inspiratie

Tips en materialen voor het leren op afstand, speciaal voor het voortgezet onderwijs

Geschreven op donderdag 16 april 2020

Scholen, leraren en schoolleiders zitten niet bij de pakken neer maar zijn vol aan de slag om onderwijs op afstand te organiseren. Ook wij ondersteunen daarin waar we kunnen met voor het succesvol organiseren van online lessen, een optimale voorbereiding op het nieuwe schooljaar én educatieve oplossingen voor uw leerlingen.
Lees verder

Maak kennis met de STEAM challengekaarten

Geschreven op vrijdag 10 april 2020

Wil je met jouw klas naast de reguliere vakken ook projectmatig, op school of thuis, aan de slag met Wetenschap & techniek, ontwerpend leren of anders gezegd: met STEAM? Dan zijn de STEAM challenges misschien wat voor jullie!
Lees verder

Terugblik op de IPON 2020

Geschreven op vrijdag 24 januari 2020

Heutink stond samen met Studio Tast op de IPON afgelopen februari. Nog eens teruglezen wat we daar aan STEAM challengekaarten hebben laten zien? Lees het hier.
Lees verder