Klantenservice

Bestellen & betalen

Heeft u een vraag over uw bestelling en/of de betaling hiervan? Kijk eerst even in onderstaande veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Bestellen in de Mijn Heutink omgeving

Hoe maak ik een bestellijst aan?

Op Heutink.nl start iedere (nieuwe) klant met een "Standaard bestellijst". U kunt dus na inlog direct artikelen toevoegen aan een bestellijst. Deze toegevoegde artikelen vind u vervolgens terug op de Standaard bestellijst. Daarnaast is het ook mogelijk nieuwe bestellijsten aan te maken. 

Log in met uw inloggegevens en navigeer binnen de Mijn Heutink omgeving naar uw bestellijsten overzicht. Klik vervolgens op "Nieuwe bestellijst maken". Vul een naam voor uw nieuwe bestellijst in en klik op "Bestellijst aanmaken". Vervolgens ziet u uw bestelling terug onder Mijn bestellijsten.

Voor een uitgebreidere uitleg verwijzen wij u naar de handleiding in de Mijn Heutink omgeving.

Hoe verstuur ik een bestellijst?

Zodra uw bestelling klaar is voor verzending gaat u naar Mijn bestellijsten in de Mijn Heutink omgeving. Vink in het overzicht de bestellijst(en) die u wilt verzenden aan en klik op de rode "Bestelling(en) plaatsen" knop onderaan het overzicht. Doorloop vervolgens de stappen op uw scherm.

Voor een uitgebreidere uitleg verwijzen wij u naar de handleiding in de Mijn Heutink omgeving.

Kan ik een bestellijst kopiëren?

U kunt zowel lopende bestellijsten als reeds verzonden bestellijsten kopieren naar een nieuwe bestellijst. Klik daarvoor op de opties knop achter de betreffende bestellijst en kies "kopie maken". Of open de bestellijst die u wilt kopieren en klik onder de lijst met artikelen op "kopie maken".

Voor een uitgebreidere uitleg verwijzen wij u naar de handleiding in de Mijn Heutink omgeving.

Kan ik meerdere bestellijsten aanmaken en versturen?

Ja, dat kan. De bestellijsten die u wilt versturen kunt u onder Mijn bestellijsten eenvoudig aanvinken en tegelijk bestellen.

Hoe werkt de autorisatiemodule voor organisaties?

De Mijn Heutink omgeving biedt geavanceerde mogelijkheden voor het instellen van autorisatie van bestellingen in uw organisatie. Voor een stap-voor-stap uitleg m.b.t. het juist instellen van autorisatie voor uw organisatie verwijzen wij u naar de handleiding in de Mijn Heutink omgeving.

Ik ben enkel bevoegd een bestelling voor te bereiden, hoe laat ik deze goedkeuren door mijn leidinggevende?

De Mijn Heutink omgeving biedt geavanceerde mogelijkheden voor het instellen van autorisatie van bestellingen in uw organisatie. Voor een stap-voor-stap uitleg m.b.t. het juist instellen van autorisatie voor uw organisatie verwijzen wij u naar de handleiding in de Mijn Heutink omgeving.

Waar vind ik mijn openstaande of verzonden bestellingen terug?

Al uw openstaande of verzonden bestellingen kunt u terug vinden in de Mijn Heutink omgeving. U moet hiervoor wel ingelogd zijn.

Welke softwarelicenties heeft onze school bij Heutink?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Betalen in de Mijn Heutink omgeving

Ik wil graag een factuur inzien, waar kan ik deze vinden?

Indien u bevoegd bent facturen (van uw organisatie) in te zien, vind u de facturen terug in de Mijn Heutink omgeving.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Zakelijke klanten ontvangen bij verzending van de bestelling een factuur. Particuliere klanten dienen hun bestelling via iDeal te betalen. Klik hier voor onze betaalvoorwaarden.

Ik wil de factuur vanaf nu graag digitaal ontvangen. Hoe gaat dit in zijn werk?

Uw facturen kunnen naar één e-mail adres verstuurd worden. Geef het e-mailadres door aan onze klantenservice en wij regelen het verder voor u.

Zijn mijn (betaal)gegevens veilig op Heutink.nl?

Ja, wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om. Klik hier voor ons privacy beleid.

 

 

Inloggen

Log in om een bestelling te plaatsen

  • 100+ jaar ervaring
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Grootste assortiment
  • Direct uit voorraad leverbaar (m.u.v. meubilair & ICT)